DOWNLOAD

Whitepaper: Menselijkheid in digitale marketing

Online marketeers kunnen tegenwoordig meer dan ooit met behulp van de nieuwste technologieën. Maar we moeten hierbij niet de belangrijkste factor van succesvolle marketing over het hoofd zien: de menselijkheid in de marketing. Klanten willen interactie met mensen, niet met een organisatie of merk. Door menselijkheid prioriteit te geven stimuleer je het koopgedrag van je klanten en daarmee gunstige resultaten voor jouw organisatie. We moeten meer aandacht geven aan de personalisatie van content en communicatie.

Digitale media vindt plaats over meerdere kanalen, en daardoor begint het contact met de klant vaak op het ene kanaal om vervolgens door te gaan op een ander kanaal. Klanten verwachten ook dat er interactie kan worden aangegaan op ieder kanaal. Met deze kennis creëer je een belangrijke kans om je als bedrijf van je menselijke kant te laten zien.

De menselijkheid in de digitale marketing wordt mogelijk gemaakt door behulp van technologie. Zaken als marketing automation, lead scoring en lead nurturing dragen bij aan het ontwikkelen van de meest effectieve personalisatie van content.

In deze whitepaper over menselijkheid in de digitale marketing leggen we uit waarom personalisatie zo belangrijk is, geven we tips over hoe je het kunt inzetten en bespreken we de valkuilen. Daarnaast beschrijven we in 6 stappen hoe jij kunt starten met het personaliseren van je content.

Klik hier om te downloaden

Geschreven door Frank Daamen Partner & Online Marketeer