Scarno

Online vaste voet
aan de grond krijgen

Nr. 1

positie in Google

350+

verkooppunten

- 35%

helpdesk vragen

Achtergrond

Leverancier van de mooiste schoenen

Scarno vertegenwoordigt de luxe schoenenmerken Unisa, Lola Cruz, Voile Blanche en Love Moschino. Het netwerk bestaat uit meer dan 350 verkooppunten in de Benelux.

De uitdaging

Hoe professionaliseer je je uitstraling?

LAB51 werd gevraagd om de online identiteit te professionaliseren zodat consumenten en potentiele verkooppunten beter geïnformeerd worden en het merkimago wordt verbeterd.

Het aantal telefonische vragen aan de helpdesk moest afnemen.

De aanpak

Een nieuwe fundering

De verouderde website van Scarno is vervangen door een responsive website in Kentico CMS. De uitstraling past bij de luxe merken die Scarno vertegenwoordigd.

De verkooppunten worden periodiek voorzien van een professioneel communicatiepakket, zoals social media beelden en nieuwsbrieven.

Resultaten

Meer tijd voor business

De communicatie met verkooppunten verloopt soepeler en het aantal contacten via de telefonische helpdesk is drastisch verlaagd.

Tijd voor nieuwe business (of mooie schoenen uitzoeken)!

Bekijk

Gerelateerde cases

Interesse in onze diensten?

Kom een kopje koffie drinken!

John van der Stelt John van der Stelt Partner & E-commerce adviseur john@lab51.nl
013 - 5458018