Brood van SOMA

Nieuwe identiteit,
nieuwe communicatie

1

nieuwe identiteit

2 minuten

langer op de website

- 30%

bouncepercentage

Achtergrond

Brood van SOMA

Vanuit de passie voor het bakkersvak bakt SOMA al meer dan 130 jaar een roggebroodassortiment met producten voor iedereen. Van Limburgs roggebrood tot schwarzbrot en van rozijnen-krentenwegge tot speltkoren, de lekkerste broden voor iedereen.

De uitdaging

Brood voor jong en oud

Ontwikkelen van een merkidentiteit die zowel de bestaande oudere doelgroep aanspreekt, maar ook een jongere doelgroep bereikt.

Professionaliseren van de online identiteit zodat consumenten beter geïnformeerd worden en het merk bekender raakt.

De aanpak

Brood van SOMA

LAB51 ontwikkelde met behulp van storytelling een nieuwe merkidentiteit voor SOMA. Deze identiteit is doorgevoerd in een nieuwe en responsive Kentico website die aansprekend is voor de consument.

Nu aan de slag met marketingacties, advertising en content!

Resultaten

Nieuw, nieuw, nieuw

Verpakkingen, social media, website, nieuwsbrieven, sponsorships. Alles is nieuw; ook online marketing. Geen speedboot, maar een degelijk zeilschip brengt SOMA in beweging.

De nieuwe identiteit is goed ontvangen op de Libelle Zomerweek.

Bekijk

Gerelateerde cases

Interesse in onze diensten?

Kom een kopje koffie drinken!

John van der Stelt John van der Stelt Partner & E-commerce adviseur john@lab51.nl
013 - 5458018